Re: kupować lepsze AGP?

Autor: John Smith <John.Smith_at_js.org>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 13:48:03 MET DST

Zobacz do innego sklepu gdzie są recenzje, bo widziałam sporo takich,
które mówiły o przegrzewaniu tych kart z pasywnym chłodzeniem. Lepsze
będzie kupno karty z wentylatorem i spowolnić go opornikiem do połowy
normalnego napięcia (z czuciem, żeby wentylator normalnie startował;
najlepiej ustalić to naprzód potencjometrem i zamienić go na stały
opornik; może są do kupienia gotowe spowalniacze). Poza tym ja bym nie
kupował teraz żadnej karty bez directx 10, bo jakość obrazu dla dx10
jest rewelacyjna w porównaniu z dx9. Przy odpowiednim programie, w dx10
widać szczegóły jak na filmie! Po roku będziesz gwałtownie chciał
sprzedać gf 7600.