Re: prosze o pomoc . podlaczenie karty TV

Autor: xxxx <axxa_at_wp.pl>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 13:48:22 MET DST

Był 5 lipiec 2007 roku (czwartek) gdy o godz. 16:37, wszystkim znany
*Player* napisał(a):

> na 95% musisz połączyć audio OUT z audio IN na płycie zeby mieć dzwięk z
> tunera podczas oglądania programu TV

Wielkie dzieki.
Bardzo mi pomogłeś. Wszystko działa w miare poprawnie.
Mam jednak problemik. Przy ustawieniu Pixel width powyżej 320 obraz jest
tak jakby gragmentami zmrozony (ogladany przez jakby szybę z ornamentem).
Nie wiem czy to wina sterów, karty czy kompa (mam Vetviste z prockiem 933
MHz). W sumie to zmiana tego usawinia na 720 chyba nic nie zmiania w
jakosci obrazu.. ale moze..

Być moze cos wiesz w tym temacie.. Mogę zrobić zrzut ekranu i wrzucic
gdzies na serwer

--
Pozdrawiam