Re: - zachowanie gwarancji po zmianie CPU

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 23:57:47 MET DST
Message-ID: <1183586267.769467.305570@o61g2000hsh.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Sprawdz warunki gwaracji. Jesli nic nie jest napisane, a nie ma plomb,
to Twoje manipulacje moga miec wplyw na jej waznosc. Ale... ale...
Utrata gwarancji umownej nie zwalnia sprzedawcy lub producenta od
obowiazku nieodplatnej naprawy, jezeli od sprzedazy uplynelo mniej niz
2 lata. Obowiazuje "gwaracja" ustawowa" tylko sytuacja sie komplikuje
o tyle, ze odmowa naprawy pozew do sadu i dowidzenie tam, ze Twoje
dzialanie nie mialo wplywu na wystapienie usterki, a wynika z wady
produktu. Czyli opinia bieglego. Jesli przegrasz zaplacisz koszty.
Jesli wygrasz to (w zaleznosci od postepowania przed procesem) nawet
oddadza Ci cene i zabiora uszkodzonego lapka. To sie na ogol oplaca.
Minimum to: nie chca nieodplatnie, zaplacisz i pozwiesz. Wygrasz -
dostaniesz z powrotem pieniadze z odsetkami.
Received on Thu Jul 5 00:00:08 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 05 Jul 2007 - 00:51:03 MET DST