Re: Formatowanie pendriv'a

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 00:28:55 MET DST

** Luk wrote:

> mam pendrive Kingstona 1 GB. Ostatnio mam z nim problem, ponieważ mam
> wrażenie, że cały czas jest zainfekowany wirusem (nawet po
> przeprowadzonym formacie). (...) z poziomu Mojego komputera nie
> pomaga. Za pomoc z góry dziękuję.

A to nie jest tak, że masz wirusa w swoim komputerze, na swoim
komputerze formatujesz tego pena (i to się odbywa OK), po czym jak
tylko on (ten pen) się sformatuje to system go atakuje wirusem, którego
sam posiada?

Przeskanuj sobie tego Windowsa dobrze czymś zewnętrznym, bo mi to
wygląda na problem w ogóle z systemem. Ostatnio znowu (znak czasów -
dyskietka RIP) furorę robią wirusy (czy obecnie bardziej badware) w
oldskulowym stylu rozprzestrzeniające się (również) przez nośniki
wymienne.