Formatowanie pendriv'a

Autor: Luk <Brak_at_brak.pl>
Data: Tue 03 Jul 2007 - 22:17:11 MET DST

Witam,

mam pendrive Kingstona 1 GB. Ostatnio mam z nim problem, ponieważ mam
wrażenie, że cały czas jest zainfekowany wirusem (nawet po przeprowadzonym
formacie). Po włożeniu do komputera, program antywisrusowy wyświetla
komunikat o wirusie, często na innych komputerach nie chce działać (jest np.
cały czas aktywny, że nie można go usunąć z komputera). I teraz moje
pytanie, czy istnieje jakieś oprogramowanie, dzięki któremu można
przeprowadzić jakiś bardzo dokładny format - ten z poziomu Mojego komputera
nie pomaga. Za pomoc z góry dziękuję.

Pozdrawiam
Łukasz