Re: Wydajność zasilacza a warunki gwarancji

Autor: Henryk Guściora <guscioraa_at_gmail.com>
Data: Tue 03 Jul 2007 - 21:28:53 MET DST

> To obciąż 12V porzadnie, np żarówką samochodową 12v 45W/55W i zobacz co
> się będzie działo. Twoje napięcia są całkiem jeszcze w normie, nie wiem
> czym mierzysz i w którym miejscu, ale jak poniżej 11v nie spada to jest
> ok, na 12v jest tolerancja chyba 10%, czyli 1,2v na plus i minus?

nie mam sprzętu typu zarówka do dodatkowych pomiarów. mierzę z wolnej
wiązki. jesli chodzi o tolerancję to gdzies wyszperałem ze jest to
+-5% czyli 0,6V i 11,4 oraz 12,6 to progowe granice bezpieczeństwa. od
razu podkreślam że nie jestem elektronikiem, elektrykiem. posiadam
jedynie mgliste pojęcie. pzdr