Re: Podłączenie UPS do sieci

Autor: Jacek <jacek.dul.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 03 Jul 2007 - 19:19:55 MET DST

Może odpiszę po kolei, ponieważ teraz piszę bezpośrednio z serwisu, a nie z
czytnika. Najpierw mój UPS:
http://www.ever.com.pl/pl/upselector/upsdetails.php?ModelNr=45 dokładnie taki.
Piszecie o mocy, której nie powinienem przekraczać. Może mi to ktoś dokładniej
wyjaśnić, bo tu to jestem kompletnym "lajkonikiem"? UPS ma moc 300W (tak
pisze), więc co mogę do niego podpiąć? W komputerze mam zasilacz 400W, ale nie
wiem, czy ma to związek z "przeliczaniem" mocy? W sumie ze sprzętów mam tak:
komputer, laptop (nie zawsze, ale czasami bym wpinał jeśli można), monitor,
drukarka, głośniki, modem TVK, router D-link no i listwa(y). Do tego jak
pisałem, jedno gniazdko w dodatku bez uziemienia. Czyli jak sugeruje tutaj
kolega Piotr, mógłbym to zrobić tak, że przykładowo do gniazdka listwa, do
listwy np. głośniki, drukarka, i UPS, a z UPSa przez zwykły przedłużacz
komputer, monitor, router i modem TVK + czasami laptop? Czy to będzie dobre
rozwiązanie?
Dzięki i pozdrawiam,
Jacek.