Re: Podłączenie UPS do sieci

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 03 Jul 2007 - 15:19:37 MET DST

Jacek napisał(a):
> DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał(a):
>
>> Jaki UPS ? Jakie max. obciążenie ?
> Ever Duo Pro CDS 500

http://www.komputronik.pl/Zasilacze_UPS/Ever/seria_Eco_Pro_CDS/Ever_Eco_500_Pro_CDS_Sinus/pelny,id,16211/

Takie coś?
300W - posumuj moc maks. urządzeń co chcesz podłączyć
(komputer z LCD "dzisiejszy" to nawet 200W + żarówka 60W + coś tam...
Nie przekraszaj 280-290W !!!)

> Dlatego się pytam, bo nie mam uziemienia w gniazdkach, i nie wiem, czy
> bezpieczniej nie byłoby go podpiąć właśnie przez listwę. Możesz trochę jaśniej?
> Pozdrawiam.

1/ jak nie masz uziemienia to nawet nie podłączaj. Jak chcesz, możesz
mostkować "-" do bolca (może jednak masz uziemiene w ścianie tylko
gniazdko wymienić...).

2/ listwa w sensie - najpierw do gniazdka w ścianie listwa i do tego
UPS?? Nie. Tak się nie robi. Jak musisz rozdzielić jedno gniazdko to
zwykły rozdzielacz, nie typu ACAR. Tak samo za UPS też nie podłączaj
listwy typu ACAR.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,