Re: Zestawy do wyboru

Autor: PG <pgkuc_at_op.pl>
Data: Tue 03 Jul 2007 - 10:29:49 MET DST

PG napisał(a):
> Witam serdecznie,
>
> Potrzebuję komputera do domu/biura (wszystko w kontekście Internetu).
> Założenia są następując:
[ciach]

Mam jeszcze jedną uwagę, co wybrać windows xp home, czy może już jednak
Vistę? Głównie chodzi mi o to, że w dużej mierze, komputer będzie
używany przez osobę która nie należy do pokolenia internetowego, i może
mięc pewne problemy z przejściem na nowy system. Tak więc w zależności
od tego czy uważacie, że przejście z XP na VISTE może być
problemowe/bezproblemowe proszę o sugestię. No i oczywiście 32 czy 64 bity?

PG