Re: 7900GS czy 8600GE?

Autor: PiotrS <jakis_at_adres.pl>
Data: Tue 03 Jul 2007 - 10:15:59 MET DST

Hurricane4ever pisze:
> Witam
> Stoje przed widmem zlozenia "komputeraz do gier w rozsadnych pieniadzach"
> (tak tak - ja wiem - skad wy to znacie ;)) i zastanawiam sie wlasnie nad
> ktoras z kart z tematu
> mianowicie albo Galaxy 7900GS Zalman, albo Galaxy 8600GE (z Coolermasterem
> bodajze). patrzylem na testy i.... dalej nie wiem co wybrac:
> - wyniki poniekad sie "przeplataja" ze soba - zalezy jaka gra
> - 8600GE - zgodnosc z DX10 ale..... no wlasnie - to nie ten pulap cenowy
> zeby sie na 10 nastawiac ;)
> [...]

Też stałem przed tym dylematem, ale stwierdziłem że kupię GF 7900GS bo
jest szybszy niż 8600GE, ponieważ ma 256 bitową szynę pamięci - co mi
również sprzedawca potwierdził. A 8600GE
i tak nie wykorzystasz do gier DX10 bo i tak jest ich niewiele. A jeśli
już chciałbyś grać w gry na DX10 to lepiej kupić kartę z serii 8800, bo
jest szybsza, a jak na razie gry DX10 mają straaaszne wymagania - na
8600GE zapewne byś miał pokaz slajdów niż gre.

Pzdr