Re: Ktora Toshiba?

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Mon 02 Jul 2007 - 22:32:31 MET DST

Dnia 7/2/2007 10:07 PM, Użytkownik Rafal Franczak napisał:

> [...]
>
> Użyj jakiejś dystrybucji linux live uruchamianej z CD/DVD
> może być knoppix albo http://www.sysresccd.org/
>
> (woje to od Partition Magic bo ten w wersji w jakiej używałem go
> potrafił spieprzyć bardziej skomplikowane tablice partycji (4 OS na 1 dysku)
>
> http://www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=17133
>
> 1. defrag partycji w windows
> 2. boot live linux cd
> 3. uruchamiasz run_qtparted
> 4. zmniejszasz partycję windows, tworzysz nowe partycje
> 5. startujesz windows (na mniejszej partycji C:) możesz formatować nowe

No tak, tylko co mi po tym skoro nowa instalka (a chcąc "odświezyć"
system musze jej użyć) skasuje całą zawartośc dysku?

A z punktu widzenia zaawansowanego użytkownika to robie obraz innej
płytki WinXP, podmieniam w nim katalog i386 (jest zawsze na C:),
nagrywam i ciesze sie normalną instalką. Szybko, prosto, bezpiecznie. A
jak sie coś spieprzy to moge albo naprawić system z konsoli
odzyskiwania, naprawić go robiąc taką jego połowiczną instalke albo
normalnie zainstalować na wybranej partycji.

> Spróbuj zrobić resize i nową sformatowaną partycję - może pojawią się
> nowe opcje.

Nie ma innych opcji (sprawdzałem, dokładnie). Zresztą w innym poście
dałem Ci adres na skan instrukcji. Tam jest wszystko.

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \