Re: Strzeliło i nie działa klawiatura

Autor: Adam Mowny <adam_at__moje_nazwisko_.neostrada.pl>
Data: Mon 02 Jul 2007 - 21:25:50 MET DST

Tomaszek wrote:

> Jeśli wykluczyłeś tą śrubkę to już chyba nic nie da się zrobić bez
> inwestowania. Chyba, że kupisz klawiaturę pod USB o ile porty USB
> działają. Jeśli reszta działa, to to rozwiązanie wydaje się najtańsze

Z klawiaturą USB również nie daje się wejść do BIOSu. Płyta wystawiona
na allegro, jakby ktoś miał na nią ochotę:
http://allegro.pl/item212059614_ms6758_msi_875p_s478_uruchamia_sie_ale_bcm.html

Przy okazji, kupię inną płytę na i875P lub i865PE oraz drugą na nForce4
ULTRA lub przynajmniej na nForce4 4X MCP.

Dzięki za wszystkie odpowiedzi, pozdrowienia.

--