brak zakładki Security/Zabezpieczenia we właściwościach dysków/folderów

Autor: <xxlgreg_at_gmail.com>
Data: Mon 02 Jul 2007 - 21:24:10 MET DST

Witam serdecznie
Mam ciekawy problem. Posiadam notebooka HP NC6400. Zainstalowałem XP
Pro z sp2 + wszystkie dodatki (śmiecie :( od HP) . Po jakimś czasie
przypadkiem (wcześniej nie zwróciłem na to uwagi) zauważyłem, że we
właściowściach dysków/folderów brakuje standarowej zakładki Security/
Zabezpieczenia. Oczywiście dyski zostały sformatowane NTFS. I od razu
chcę zaznaczyć że NIE jest włączone proste udostępnianie.
Jest to bardzo ciekawa sytuacja bo nigdy dotąd się z czymś takim nie
spotkałem.
Zacząłem od odinstalowywania wszelkich wodotrysków HP dotyczących
zabezpieczania Notebooka. Odinsatlowałem wszystkie dodatki niestety
nie przyniosło to oczekiwanego efektu. Pogrzebałem po googlach i tam
nie znalazłem nic oprócz "wyłączyć proste udostępnianie" + sprawdzić
rejestrze klucz NoSecurityTab . Niestety obydwie ścieżki nic nie
dały.
Nawet Support od HP nic mi nie pomógł.
Może znajdzie się jakaś pomocna duszyczka i pomoże użytkownikowi XP
Pro SP2.
Pozdrawiam
I czekam na pomocną dłoń a raczej pomocne posty.
Grzesiek