Re: DVD w PC - które czyta wszystko?

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Mon 02 Jul 2007 - 13:31:57 MET DST

> Chyba nie przeczytałeś dokładnie, nie chodziło mi o czytanie wszystkich
> formatów tylko czytanie płyt porysowanych, zniszczonych, w miarę fizycznych
> możliwości. Co do Yamaha, nie wiedziałem że już nie produkuje napędów,
> kiedyś robili dobre, na równi z Plextorem (jak wynikało z wielu opinii, żeby
> zaraz nie było dyskusji na temat Yamahy).

Yamaha była doskonała w audio i chyba po to była robiona, ale
daaaaawno nie widzałem.
Nec (i Toshiba) zawsze były kiepskie w korekcji... Zawsze dobre były
Pioniery (i Sony). LiteOn okresowo - zależy od napędów - był bardzo
dobry, ale biorąc pod uwagę, ze niektore Lity ludzie przerabiali na
Sony zmieniajac BIOSy... wiadomo. Ostatnie Plextory z korekcja
kiepsko, bardzo.
W czołówce z wzglednych nowosci były Samsung SH-S162L i Samsung SH-
S182D, ale dawno nie widziałem aktualnego testu pod tym wzgledem