Re: DVD w PC - które czyta wszystko?

Autor: rosak <w_at_w.w>
Data: Mon 02 Jul 2007 - 12:19:12 MET DST

Użytkownik "Raack" <raack@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1183369332.059513.93720@q75g2000hsh.googlegroups.com...
> Wszystko czyta wszystko... NEC nie czyta DVD-RAM. Plextor jest "już"
> na poziomie LG. Yamaha? Może Rolls-Royce?

Chyba nie przeczytałeś dokładnie, nie chodziło mi o czytanie wszystkich
formatów tylko czytanie płyt porysowanych, zniszczonych, w miarę fizycznych
możliwości. Co do Yamaha, nie wiedziałem że już nie produkuje napędów,
kiedyś robili dobre, na równi z Plextorem (jak wynikało z wielu opinii, żeby
zaraz nie było dyskusji na temat Yamahy).

--
rosak