Re: Strzeliło i nie działa klawiatura

Autor: Adam Mowny <adam_at__moje_nazwisko_.neostrada.pl>
Data: Sun 01 Jul 2007 - 17:43:57 MET DST

contact_agentedwardfring1@yahoo.co.uk wrote:

> Bezpiecznik na porcie PS/2. Przynajmniej tak by wynikało z objawów.
[...]
> Za pomocą klawiatury USB z reguły nie da się wejść do setupu biosu.

Na drugim kompie z płytą FSC pod tualatina bez problemu, nawet z tej
bezprzewodowej.

> Tutaj przykład naprawy tego problemu na maszynie RISC:
> http://www.classicacorn.freeuk.com/32bit_repairs/ps2_fuse/ps2_fuse.html

Dzięki, pouczające. Z lutownicą znamy się nie na tym poziomie. Kabelki,
wtyczki, tak, ale nie takie drobiazgi.
Jak są zwykle na płycie oznaczone takie fuse'y? Wokół portów PS/2 na
mojej płycie wygląda tak: http://mowny.neostrada.pl/pic/IMG_0348.JPG.
Jakieś sugestie? Czy przepalony bezpiecznik tego typu wygląda inaczej od
zdrowego? Pod powyższym linkiem z naprawą Acorna miał inny kolor niż
sąsiednie. O to chodzi?

pozdrawiam,

--