Re: Nagrywarka DVD nie zawsze odtwarza plyty

Autor: Prussak <prusak_at_prusy.pl>
Data: Sun 01 Jul 2007 - 14:43:24 MET DST

"Silent_Bob " <ndchoros@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in
news:f683cg$p76$1@inews.gazeta.pl:

> Miałem podobny problem ze swoją Toshibą. Wypaliłem nie więcej jak 50
> płyt i też przestała widzieć dyski. Doraźnie pomagało odpięcie i ponowne
> włożenie kabla IDE. Niestety, problem powracał, więc spisałem ją na
> straty. Podejrzewam że padł laser. W wolnej chwili spróbuję jeszcze ją
> rozkręcić i wyczyścić, może to coś da?

Wszystko ok. Ale u mnie dzieje sie to z dwiema roznymi i w roznym wieku
nagrywarkami dvd. Moj nec juz swoje przezyl i moze sa to jego ostatnie
tchnienia, ale podlaczylem kilkumiesiecznego liteona i objaw dokladnie taki
sam. Gdy siedzi w nagrywarce plyta podczas uruchamiania komputera, to kazda
plyte widzi i nie ma zadnego problemu. Pojawia sie problem tylko wtedy, gdy
system wystartuje bez plyty w nagrywarce. Na drugim kanale jest podlaczona
stara nagrywarka cd i z nia nie ma zadnych problemow.

Jezeli moje problemy sa wynikiem starzenia sie mojej nagrywarki, to nie jest
to az tak wielki problem. Obawiam sie, ze to wiekszy problem - albo
systemowy, albo sprzetowy. Wskazuje na to wystepowanie tego problemu rowniez
na innej - nowszej - nagrywarce dvd.

Pozdrawiam
Prussak