Re: Nagrywarka DVD nie zawsze odtwarza plyty

Autor: Silent_Bob <ndchoros_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 01 Jul 2007 - 13:32:32 MET DST

Prussak <prusak@prusy.pl> napisał(a):

> Chodzi o to, ze zadnych plyt nie chce czytac. Nie wazne czy to nagrana,
czy
> tez oryginalna plyta cd czy dvd.

Miałem podobny problem ze swoją Toshibą. Wypaliłem nie więcej jak 50 płyt i
też przestała widzieć dyski. Doraźnie pomagało odpięcie i ponowne włożenie
kabla IDE. Niestety, problem powracał, więc spisałem ją na straty.
Podejrzewam że padł laser. W wolnej chwili spróbuję jeszcze ją rozkręcić i
wyczyścić, może to coś da?