Re: Jaki laptop do 3500zl, ktory sie nie rozpadnie i nie bedzie z wcisnietym na sile Windowsem

Autor: ris <ris22_at_wytnijmniegazeta.pl>
Data: Sat 30 Jun 2007 - 21:14:56 MET DST

Janusz Morkowski pisze:
> "Rafal Franczak" <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl> wrote in message

> Tez wyszedlem z takiego zalozenia :)
> A jaka firma poza Lenovo i FS (o tych wiem) umozliwia samodzielny wybor
> systemu - czyt. sprzedaje golca lub z DOS/Linux?
> Moze ktos z grupowiczow przerabial kupowanie golego lapa z czyms takim np.:
> http://www.komputronik.pl/Oprogramowanie/Novell/Novell_SUSE_Linux/Novell_SUSE_Linux_10_1_PL/pelny,id,35575/
> W koncu dokonujemy zakupu komputera z systemem i niech sprzedawca sobie
> zabiera Windowsa (i oddaje za niego pieniadze). Nie wiem jak jest z
> [...]

Trochę to działa na innej zasadzie. Taki, np. komputronik.pl nie ma
wpływu na modele notebooków jaki one mają system operacyjny. Jeśli
dostają jakiś model z windows xp to oni nie mogą rozpakować tego laptopa
i usuną z niego windows. Najelpiej szukać notebooka bez systemu lub z
linuxem. Jest poważna zaleta kupowania notebooka z systemem operacyjnym.
  Jest pewne, że każde urządzenie w notebooku będzie działać poprawnie i
nie będzie problemu ze sterownikiem.

--
Robert Sajdok (Ris)