Re: Nagrywarka DVD nie zawsze odtwarza plyty

Autor: Alan <soap_at_go2.pl>
Data: Sat 30 Jun 2007 - 18:09:23 MET DST

On 30 Cze, 17:47, Prussak <pru...@prusy.pl> wrote:

1. zla grupa - slij to na jaks chipa albo peceta :)
2. moze uzywasz jakis tanich, zlych jakosciowo nosnikow
3. prawdopodobnie moze sie sypac nagrywarka; element rozruchowy albo
wywazania plytki

PS Plyte ktora ci nie zczyta pognij troche w rekach do oporu (byle nie
zlamac :) - powaznie czasem pomaga :)

BTW Ja mam czasem taki problem ze DVD-R plytki w odczycie sa
trudniejsze niz DVD+R. O ile jeszcze nagrywarka takie plyty widzi to
juz zzwykly DVD w tym samym komputerze nie zawsze...