Re: CD startowy

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 30 Jun 2007 - 18:00:04 MET DST

** Alan wrote:

> Musze zmienic w DVD firmware ale nie mam stacji dyskietek :) od
> jakeigos czasu tak wiec jak stworzyc "cd startowy", ktory umozliwi
> wejscie do dosa i uruchomienie niej aplikacji do aktualizacji?
> Moze da sie gdzies taki obraz do nagrania zciagnac gotowy z sieci?

Taki obraz dyskietki przygotujesz np. za pomocą Winimage - utwórz obraz
dyskietki 2.88MB, dograj do niego co chcesz i zapisz. Potem ten obraz
możesz nagrać na płycie np. za pomocą Nero czy imgburn. Chodzi o to
abyś go nagrał w trybie emulacji dyskietki na CD. Można też w ogóle
zrobić DOSa bootowalnego z CD (więcej miejsca), ale to wymaga
załadowania odpowiedniego sterownika CD itp.

http://www.winimage.com/
http://www.imgburn.com/