siec 1Gbit - ma ktos? Szybko działa?

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Sat 30 Jun 2007 - 14:38:37 MET DST

witam
mam 2 kompy, połączone w siec 100Mbit-chodzi fajnie... ale w konkurencji
transfer plików. natomiast gdy chce podgladac z kompa A ekran kompa B (
nadzór rodzicielski) odświeżanie kursora myszki mam.... daremne, ale
odswieżanie _całego_ ekranu - 1fps! (Real VNC)
Chciałem również komp B uczynik terminalem bezdyskowym, ale z windowsem
(niestaty gry...) i zastanawiam sie czy siec 1Gbit wystarczy?
Cały problem wyrósł gdy "popadało" troche sprzętu sieciowego, i teraz
trzeba dokupic jakąś sieciówke, (100 lub 1000Mbit) a druga sieciówka na
płycie juz jest 1Gbit). Niewiem czy dołożyc drugie tyle i brac 1Git czy
olaaaaąć to. Poztym stare kable juz są( nie wiem czy sie nadaja do
astronomicznie szybkich transferów....

Pzodrawiam
ToMasz