Re: Problem z HDD, Czy poważny?

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Sat 30 Jun 2007 - 12:18:04 MET DST

Osoba Szymon napisała na pl.comp.pecet:

> Próbowałem i w sumie ze zrozumieniem mam problem, czemu liczba godzin
> pracy dysku miała by być blędem?

A decrease of this attribute value to the critical level (threshold)
indicates a decrease of the MTBF (Mean Time Between Failures).
However, in reality, even if the MTBF value falls to zero, it does not
mean that the MTBF resource is completely exhausted and the drive will
not function normally.

Chodzi o czas MTBF (średni czas pracy między awariami). Twój dysk
najprawdopodobniej przekroczył czas obliczonej przez producenta
bezawaryjnej pracy i powinien być już zepsuty ;)
Oczywiście to wcale nie musi tak wyglądać. To tylko teoretyczne
wyliczenia.

Pokaż najlepiej wszystkie parametry, skoro mówisz, że dysk ma 400GB, to
nie może chyba być aż tak stary.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur