Re: Jaki laptop do 3500zl, ktory sie nie rozpadnie i nie bedzie z wcisnietym na sile Windowsem

Autor: Janusz Morkowski <antyspam_at_anty.spam>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 22:37:03 MET DST

"Q" <no@spam.pl> wrote in message news:f63lul$4tm$1@nemesis.news.tpi.pl...

> VMware Workstation jest lepszy niz VPC :).
> mam 1GB (750 sys-xp + 250 vm-linux) i styka;
> /swap file wylaczony;
>
> no, ale jak odpale wypalanie lighscribe w nero (bierze z 400 MB),
> albo pochodze dluzej na google earth, to przydaloby sie jednak te 2 GB...

Wiem, ze lepszy, ale na VPC mamy licencje, wiec nie mam wyboru :(
Systemy to najczesciej windowsy - mam kilka guestow z roznymi symulatorami,
solverami, a hosta do normalnej pracy (office, mail). Gdyby nie VPC to bym
musial chyba co miesiac robic reinstalke.
Co do pamieci to przyznam Tobie racje, lepiej 2GB, bo majac 500MB na guesta
przy odpalonym VS i Matlabie muli sie.

J.