Re: Podział NEOSTRADY Linksys czy D-Link

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 21:25:21 MET DST

> Podobno D-Linki lubią się wieszać i są z nimi problemy. (Mi się wieszał
> także) Co do Linksysa to nie miałem nigdy styczności.

narzekalem na kazdy produkt d-linka z jakim mialem do czynienia :(
/lipny switch, router co sie przytyka, przelacznik vga+ps/2 ktory wiesza sie
4x dziennie...

linksys'a nie mialem nigdy, ale ponoc sa jakies modele,
ktorym mozesz wgrac otwary firmware (linuxopodobny),
co raczej jest plusem :)

> Miał ktoś doświadczenia z tymi produktami? Czego trzeba się wystrzegać
> przy
> kupnie a na co zwracać uwagę? Ew. inne produkty do NEO.

tu masz kilka urzadzen:
http://www.esc.pl/index.php?cPath=119_206&osCsid=6f0e0f6371ac66caf1b6b99e152ef753