Re: Podział NEOSTRADY Linksys czy D-Link

Autor: Zireek <nwfsy_at_kd.dz>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 23:15:17 MET DST

M&S <szpono@o2.pl> wrote in
news:kappr71ph7ah$.8ss2zvrn7cml$.dlg@40tude.net:

> Co polecacie?
>
> Podobno D-Linki lubią się wieszać i są z nimi problemy. (Mi się
> wieszał także) Co do Linksysa to nie miałem nigdy styczności.
>
> Moje typy w tym momencie:
> Linksys WAG200G
> D-Link Wireless G ADSL2 Router DSL-G624T
>
> Miał ktoś doświadczenia z tymi produktami? Czego trzeba się
> wystrzegać przy kupnie a na co zwracać uwagę? Ew. inne produkty do
> NEO. Potrzebuje rozdzielić sygnał bezprzewodowo między domami.

U mnie od 2 m-cy linksys (WRT54GC) bez resetowania (2 PC stale +
laptop wifi) i przy sporym obciazeniu (lan+p2p+www). Wczesniej był
jakis model d-linka ale umarł po tygodniu i juz nie wrocil. Co prawda
WRT54GC sie do neo nie nadaje ale uwazam ze mozesz zaufac linksysowi,
chyba ze trafisz zle i beda klopoty ale na to nie poradzisz.