Re: Dlaczego nikt nie lubi błyszczących ekranów notebooków?

Autor: Maciek <kolul_at_o2.pl>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 18:06:44 MET DST

RaFi B pisze:
> Zastanawia mnie skoro są takie fajne dlaczego nie stosuje się ich w
> zwykłych monitorach LCD?

Też się zastanawiałem, i doszedłem do takiego wniosku (nie wiem, czy
słusznego), że w stacjonarnych LCDkach jest dużo więcej miejsca, żeby
innymi sposobami (znacznie lepszymi) osiągnąć wyższą jasność i kontrast
- ot chociażby znacznie lepsze lampy podświetlające (w notebookach nie
ma na to i miejsca i prądu ;)

--
Pozdrawiam
Maciek