Re: Proszę o opinie, Czy taki zestaw jest OK?

Autor: rocku <rocku_at_no.spam>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 17:15:51 MET DST

eca pisze:
> Mam kilka pytań, prosze o pomoc, bo nie jestem na bieżąco (w nowinkach
> techniczno cenowych):
> 1) Na ile wycenić zestaw (tak mniej wiecej jakiś przedział min-max)?

Ja bym nie dał więcej jak 600 zł...

> 2) Czy te podzespoły sa w miare OK (tzn czy nie ma tam jakiegoś elementu
> który się niesprawdza, na który ludzie narzekają, np pł główna, karta
> graf. ...itp)

Płyty ECS to taka półka poniżej średniej, w dodatku ta jest na chipsecie
SISa. Szczerze mówiąc nie pakowałbym się w to, chyba że cena będzie
atrakcyjna. Reszta komponentów ok.

> 3) Kiedy szacunkowo mógł byc kupiony taki zestaw (rok temu,.., pięć lat temu)?

ok. 2 lata.

> 4) Czy jest tam wszystko co trzeba (komputer potrzbuje dla rodziny tzn. do
> internetu, ogl filmów, czasem grania itp)

Wymienianie karty dźwiękowej w tym zestawie jak oddzielnego komponentu
to lekka przesada, ta karta jest zintegrowana z płytą. Do filmów i neta
taki zestaw powinien spokojnie styknąć, z graniem już gorzej, chyba, że
w gierki 1-2 letnie.

--
Pozdrawiam,
Tomek "rocku" K.