Proszę o opinie, Czy taki zestaw jest OK?

Autor: eca <questWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 16:41:38 MET DST

Witam,

Chcę kupic używany komputer,
noi mam okazje na taki zestaw jak poniżej
mam sam zaproponować cenę (gość sie zgodzi lub nie)

Płyta gł.: ECS 755-A2+AMD M2800+,
Procesor: AMD Sempron 2800+ XP-M 1,6 Ghz,
Pamiec: 1Gb DDR400 (2 x 512),
Karta graficzna: GF FX5500 256Mb (TvOut),
Dysk twardy: Samsung 160 Gb,
Nagrywarka: DVD-/+ RW Samsung,
Karta dzwiekowa: AC 97 6 kanalowa,

Mam kilka pytań, prosze o pomoc, bo nie jestem na bieżąco (w nowinkach
techniczno cenowych):
1) Na ile wycenić zestaw (tak mniej wiecej jakiś przedział min-max)?
2) Czy te podzespoły sa w miare OK (tzn czy nie ma tam jakiegoś elementu
   który się niesprawdza, na który ludzie narzekają, np pł główna, karta
graf. ...itp)
3) Kiedy szacunkowo mógł byc kupiony taki zestaw (rok temu,.., pięć lat temu)?
4) Czy jest tam wszystko co trzeba (komputer potrzbuje dla rodziny tzn. do
internetu, ogl filmów, czasem grania itp)

Z góry dzięki za wszelkie opinie które mnie trochę oświecą ;)

pozdrawiam

eca