Re: drukarka

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 15:02:30 MET DST

MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> w wiadomości
<news:1n3lm858yvfbb$.1csozvttr1289$.dlg@40tude.net> napisał/a:

> Owszem, jest głośne, nawet bardzo. Samo działanie drukarki jednak jest
> głośniejsze :)

No i jeszcze jedno - najlepiej kabelkiem LPT-USB, nie dość, że szybciej
jakby, to jeszcze płyty główne miewają bardziej atrapy portów LPT niż porty
LPT - u mnie przy botowaniu płyta główna wysyła śmieci do portu LPT (i potem
pierwsza kartka wydruku ląduje w koszu), a na muzealnym Ali AlladinV jest
wszystko ok...

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
"In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act"
George Orwell - "1984"