Jaki laptop do 3500zl, ktory sie nie rozpadnie i nie bedzie z wcisnietym na sile Windowsem

Autor: Janusz Morkowski <antyspam_at_anty.spam>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 15:00:40 MET DST

Zadalem wczesniej pytanie o laptopa jwt pod katem gwarancji miedzynarodowej,
jednakze wyszlo z worka moje lenistwo....po pol godziny wertowania sieci i 1
telefon rozwialy moje watpliwosci. Poruszam sie wiec w granicy 3 marek:
Toshiba, FS i Lenovo.
Moje wymagania sa dosc skromne:
-Core duo (1 lub 2)
-1,5 lub 2GB RAM, z tymze latwo tu dolozyc, wiec nie ma co traktowac tego
jako kryterium zakupu
-wytrzymalosc na normalne uzytkowanie, nie chce kupic komputera ktory po
miesiacu codziennego przenoszenia z domu do biura i vice versa bedzie
trzeszczal lub co gorsza sie rozpadnie
Nie potrzebuje systemu, wiec zawsze komputer bez windowsa to 100zl zamiast
dla MS idzie dla Chinczykow skladajacych laptopy i moze bedzie zlozony przez
poranna (mniej zmeczona) zmiane ;)
Budzet to 3200-3500zl

To czego nie wiem, i o co sie pytam, to w podanym przedziale cenowym sa 2-3
modele (w sensie rozne obudowy) kazdego procudenta i po kilka wersji, ktore
naprawde nie wiem czym sie roznia (pomijajac robienie 10 pozycji rozniacych
sie procesorem i iloscia pamieci w katalogi, co wg mnie jest skrajnie
idiotyczne, zamiast publikowac po prostu: 1GB ram +250zl, procesor 2GHz
+300zl, etc). Najbardziej zalezy mi na tym, zeby komputer byl trwaly i
wytrzymal normalne "przenaszalne" uzytkowanie.

J.