Re: Jaki monitor LCD? Zwyk³y czy panoramiczny?

Autor: LPoD <chaker_at_pfff.irc.pl.wytnij.pfff>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 12:26:54 MET DST

Adramelech pisze:

> IMO Samsung. Prócz pivota ma jeszcze refulacje wysoko¶ci i lepiej wygl±da,
> ale to ju¿ mocno subiektywna opinia.

Te¿ siê sk³aniam do Samsunga, g³ównie ze wzglêdu na cenê, no i marka
jako¶ tak lepiej mi siê kojarzy. ;)

> Kontrast to takie tam marketingowy be³kot. To ta sama matryca co w 91GP.
> Raczej nie zauwa¿ysz ró¿nicy.

Na pewno ta sama? Benq ma matrycê MVA, a Samsung PVA. Przyznajê siê
bez bicia, ¿e siê na tym nie znam, ale chyba nie jest to ta sama
matryca?

> Zawsze jest gwarancja. Nie
> Nie wiem jak w 93GP, ale w 91GP czêsto trafia³y siê martwe piksele, wiec
> znowu IMO Samsung.

OK, to jeszcze jedno pytanko. Zauwa¿y³em, ¿e ten Samsung ma wej¶cie
DVI-I (czyli analog+cyfra), natomiast nie ma D-Sub (no chyba, ¿e siê
mylê). Rozumiem, ¿e kartê z wyj¶ciem D-Sub mo¿na pod³±czyæ przez
odpowiedni kabelek.
A co, je¶li chcia³bym pod³±czyæ jednocze¶nie 2 komputery - jeden
z wyj¶ciem analogowym, a drugim cyfrowym?
Wydaje mi siê, ¿e w monitorach, które maj± te wej¶cia rozdzielone
(czyli jest na przyk³ad osobno D-Sub i DVI-D), mo¿na wybraæ ¼ród³o
sygna³u z menu monitora, albo jakim¶ prze³±cznikiem. Czy w tym
przypadku bêdzie taka mo¿liwo¶æ? (chodzi o opcjê w monitorze
i czy w ogóle istnieje taka fizyczna mo¿liwo¶æ, czyli odpowiedni
kabelek/przej¶ciówka)

        ch.