Re: Jaki monitor LCD? Zwykły czy panoramiczny?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Thu 28 Jun 2007 - 16:16:38 MET DST

LPoD <chaker@pfff.irc.pl.wytnij.pfff> Odpowiedz na
news:f60dlg$3o7$1@nemesis.news.tpi.pl:

> A z tych 2: 970p i 93GP który wybrać? Samsunga można dostać za 840zł,
> Benq niecałe 100zł drożej. Jeśli wierzyć specyfikacjom, to Benq ma

IMO Samsung. Prócz pivota ma jeszcze refulacje wysokości i lepiej wygląda,
ale to już mocno subiektywna opinia.

> lepszy kontrast (1300:1, Samsung 1000:1) - ale czy to będzie miało
> jakieś znaczenie w praktyce?

Kontrast to takie tam marketingowy bełkot. To ta sama matryca co w 91GP.
Raczej nie zauważysz różnicy.

> Ponadto Samsung ma funkcję Pivot, a Benq nie - ale znów, na ile
> to jest przydatne? Czytałem zresztą narzekania na tego Samsunga,
> że ta podstawka ma jakąś wadę i po kilku miesiącach się psuje,
> ale może już się uporali z tym problemem?

Zawsze jest gwarancja. Nie
Nie wiem jak w 93GP, ale w 91GP często trafiały się martwe piksele, wiec
znowu IMO Samsung.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski