Re: Liteon a lg

Autor: zyli <zyli_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Jun 2007 - 18:59:05 MET DST

news.nask.pl wrote:

> witam, mam nagrywarkę liteon i naped DVD LG, problem mam taki, że płyty
> nagrane na Liteonie LG nie czyta. Lg jest sprawny /czyta inne płyty/ Czy
> te dwie firmy gryzą się?. Będe wdzięczny za wszekie sugestie.

X lepszy, Y gorszy, Z najlepszy itd.
To są piękne teorie sklepikarzy (za przeproszeniem) w zależności od tego co
mają na półkach.
Prawda jest brutalna - obecnie króluje masówka.
Nagrywarka po 2-3 latach normalnej pracy idzie do piachu. Koniec.
Jak masz starą nagrywarkę to bierz stówe i kupuj nową.
Taka jest brutalna rzeczywistość.
Jak masz trochę czasu to poszukaj starych postów nt. nagrywarek NEC'a.
Towarzystwo rozpisywało się w samych ochach i achach... Dopóki ktoś nie
ujawnił, że NEC montuje bebechy Liteona. Od tego czasu jest spokój.
Ciekawy był też casus Benqa. Firma omijała rynek polski, aż zapragnęła na
niego wejść. Listy zostały zalane bardzo optymistycznymi postami
od "użytkowników" nt. tych nagrywarek. Po pewnym czasie towarzystwo w to
uwierzyło. No ale Benqowi coś się pokomplikowało i tu też się uspokoiło.
Pamiętaj - marketing króluje.
Lud uwierzy w to co mu podają.
Pozdrawiam.