Asus P5GD1-FM/S + Celeron D360 3,46Ghz CedarMill

Autor: Ja_Nul^ <ja_nulWYTNIJ_TO_at_o2.pl>
Data: Thu 28 Jun 2007 - 18:31:18 MET DST

Spotkał się ktoś z takim tandemem?
Zastanawiam się czy to będzie działać, technicznie nie powinno być chyba
problemu - Intel 915P, ale najnowsze biosy ze strony F-S są z końca 2005
roku. Wydaje mi się, że te oemy Asusa czymś się jednak od zwykłych P5GD1
różnią i nie ma możliwości wgrania biosa ze strony Asusa, może jednak
się mylę?
Całą operacje rozważam po kątem małego upgradeu, kumpel handluje tym
złomem i mógłbym mieć coś takiego za jakieś 50-60zł, do tego koszt proca
197zł wydaje się być ciekawą alternatywą, bez dokładania ani złotówki
(po sprzedaży dotychczasowego sprzętu na allegro) dla mojego athlona
1700+@2000Mhz i Abita NF7-S.
Z góry dzięki za pomoc i wszelkie sugestie.

--
|oo  Pozdrawiam         GyGy:1314046  oo|