Re: L226WA-SN - wątpliwości

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 23:38:23 MET DST

Adam pisze:

> Właśnie tego się obawiam. Jest jakiś sposób aby sprawdzić czy to co będę brał
> będzie miało odpowiednią (dobrą) matrycę?

Jeżeli nikt w necie nie wspomina o problemach, to raczej nie ma się
czego obawiać...

Swoją drogą, nie wiem ile dałeś, ale wkopałeś się niemożliwie.
Z tego co widzę po sklepach, to za podobną cenę mogłeś kupić Gatewaya
FPD-2185W, który jest DUŻO lepszym monitorem.
Nie daj się złapać na marketingowy bełkot, HDMI to po prostu nieco
inaczej ułożone DVI, są przejściówki, a kontrast 3000:1 to wynik pomiaru
dynamicznego. Rzeczywisty jest pewnie na poziomie 800:1. Jeżeli masz
możliwość odwołać zamówienie/zwrócić monitor ZRÓB TO i weź
http://www.komputronik.pl/Monitory_LCD/Gateway/20_LCD_i_wieksze/21_Gateway_FPD_2185W/pelny,id,37379/

Pogoogluj, temat tego monitora (oraz Samsunga 215TW) był poruszany wiele
razy na tej grupie.

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS