problem z komputerem

Autor: Marek <marek_news_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 23:20:27 MET DST

Nie mój, ale proszono, bym zapytał.

Płyta epox, bios award. Komputer po włączeniu wydaje w sposób ciągły
dwutonowy sygnał. Rzadko daje sie uruchomić, a jak już za którymś razem
wstanie, to sie wiesza albo przed wejściem do bios-u, albo po starcie
windows. Kolega wymienił bios (myślał, że to pomoże). Dodatkowo (jak już
komputer da się uruchomić)występuje niekiedy komunikat o błędzie sumy
kontrolnej CMOS.

Napisałem tyle, ile mi powiedziano. Szczerze mówiąć nawet się nie
dowiedziałem jaki tam jest procesor. Komputer ma chyba 2 lata.

Doradziłem:
1. wyjąc/włożyć/podociskać wszelkie karty/pamięci itp
/nie pomogło/
2. odpalić przy minimalnej ilości urządzeń=płyta+pamięci+grafika
/nie pomogło/
3. Sprawdzić kartę graficzną /nie znam rezultatu, pewnie poznam jutro/

4 ??? Zgon płyty ????

--
Marek