Re: Nie włącza się komputer

Autor: Nathan <adres_at_w.stopce.jest>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 18:43:18 MET DST

użytkownik testowy napisał(a):
> Witam,
>
> Mam problemy z komputerem co objawia się m.in.
> 1) Od czasu do czasu komputer się nie włącza - zasilacz pracuje ale na
> karcie diagnostycznej kod 0, czyli system nawet nie rozpoczął pracy

> Sądziłem, że winny jest zasilacz, więc podmieniłem. O dziwo, na nowym
> (w sumie był on stary, wyjęty z innego kompa) objawy te same,
> dodatkowo zasilacz zaczął się grzać i śmierdzieć. Może miał za małą
> moc? Dotychczasowy zasilacz pracuje bez takich objawów.

Pochwal się jaki masz zasilacz i jakiej mocy. Poza tym - jakie są
napięcia, jeżeli już uruchomisz system (najlepiej zmierz miernikiem, a
od bidy programowo np. SpeedFan)

Sposób pomiaru (zawsze sie przyda):

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=64002

> No i pytanie - co można przypisać do ww. objawów. Uszkodzona płyta,
> procesor?

Sprawdź stan kondensatorów na płycie (zwłaszcza wokół gniazda
procesora). Zobacz czy nie są spuchnięte, wybrzuszone, wylane itp.

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,