Nie włącza się komputer

Autor: użytkownik testowy <olaf_v11_at_interia.pl>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 17:18:12 MET DST

Witam,

Mam problemy z komputerem co objawia się m.in.
1) Od czasu do czasu komputer się nie włącza - zasilacz pracuje ale na
karcie diagnostycznej kod 0, czyli system nawet nie rozpoczął pracy
(bootowania)
2) Komputer samoczynnie się wyłącza
3) Temperatura procesora wydaja się zbyt wysoka - ponad 70C bez
obciążenia. Procesor Duron od 700 MHz do 1GHz (dokładnie nie pamiętam,
komp nie jest mój). Ale, uwaga, objaw nr 1 zdarza się nawet na zimnym
procesorze, np. po 1 dniu nieużytkowania komputera

Sądziłem, że winny jest zasilacz, więc podmieniłem. O dziwo, na nowym
(w sumie był on stary, wyjęty z innego kompa) objawy te same,
dodatkowo zasilacz zaczął się grzać i śmierdzieć. Może miał za małą
moc? Dotychczasowy zasilacz pracuje bez takich objawów.

No i pytanie - co można przypisać do ww. objawów. Uszkodzona płyta,
procesor?

Z góry dziękuję za sugestie
Pozdrawiam