Re: jaki RAM do 8RDA+ ?

Autor: Shaman <shaman_at_nospam.pl>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 13:02:31 MET DST

Użytkownik "pwil" <pwil@kgb.pl.niedziala> napisał w wiadomości
news:Xns995B192D8E9C5pwilatzpl@127.0.0.1...
> Shaman nastukał(a):

> Po co Ci dual na SocketA? Przepustowość szyny FSB procka jest 2x mniejsza,
> niż pamięci w dualu..

 :-? mógłbyś to rozwinąć? Co to oznacza w praktyce? Czy to znaczy że na
SocketA nie ma żadnego zauważalnego wzrostu wydajności przy pamięciach
pracujących w trybie dual?

> A jak już musisz, to możesz dokupić 512MB i zamontować
> 256+256 w jednym banku i 512 w drugim banku.

ha! to jest godne rozważenia.. taniej i mniej problemów ze zbyciem
posiadanych modułów..
no ale nie zmienia to faktu że nie wiem czy da się bez prób i błędów kupić
bezproblemowy ram dla tej płyty

PZDR
Shaman