Re: [Laptop Dell] - gwarancja po upgrade CPU

Autor: CodeBoy Praca <codeboy1_at_wp.pl>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 10:46:19 MET DST

Dnia 26-06-2007 o 23:08:34 pe3no@N05PAM.o2.pl <pe3no@N05PAM.o2.pl>
napisał(a):

> Bede niezmiernie wdzieczny za Wasze wskazówki oraz doswiadczenia z Dell
> Poland w powyzszych kwestiach. Bardzo zalezaloby mi na zmianie CPU,
> ale jednoczesnie niepokoje sie, zeby nie utracic gwarancji... :)
>
> Z góry serdecznie dziekuje i serdecznie
> Pozdrawiam~~Piotrek~~pe3no.

Ogolnie serwis Della, jest na zasadzie minimum pytan max zadowolenia
klienta, nie wiem czy nie zalezy to od firmy w ktorej robia naprawe, ale
raz serwisant opowiadal mi ze naprawial czlowieczkowi Notka w McDonaldzie
wiec znaczy ze ta dewiza tyczy sie wszystkich klientow. Co do reszty nie
umiem sie wypowiedziec, ale jak mi padal wentyl na procku to sam
demontowalem i odkladalem a wkladalem nowy a jak serwisant byl w poblizu
to zabieral popsuty :)

--
www.landmedia.pl