Re: Jaki monitor LCD? Zwyk³y czy panoramiczny?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 21:11:48 MET DST

W dniu 2007-06-26 18:09, sweet_lobo pisze:

> panoramiczny? Interesuj± mnie monitory 19 cali w granicy do 1000z³. Z tego
> co czyta³em to panorama jest ¶wietna do gier i filmów (sporo czasu przy

Panorama 19 to tak naprawdê szersza 17.

> niech spêdzam) ale w windowsie to masakra wychodzi... Widzia³em to w Media
> MArkt, wszystko jakby porozmywane, porozci±gane i wogole dziwnie to

¬le ustawiona rozdzielczo¶æ. Przypuszczalnie dlatego ¿e przez jaki¶
multiplekser rzucaj± obraz na wiele monitorów o ró¿nej rozdzielczo¶ci i
ró¿nych proporcjach boków. Normalnie nic nie powinno byæ rozmyte.

> wygl±da³o, nie mia³em okazji sprawdziæ dzia³ania alegdy otworze przegl±darke
> to ona mi sie otworzy na ca³ym ekranie? Troche g³upie pytania ale chcia³ym
> kupiæ panoramiczny monitor jednak obawiam siê go :( Pomó¿cie, doradzcie cos,
> czy w kolejnych latach panorana wyprze zwykle monitory lcd czy raczej nie?

Ja tam za panoramami nie przepadam, ale s± ludzie którzy twierdz± ¿e w
niektórych aplikacjach z panoram± pracuje siê lepiej.

Micha³ "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl