Jaki monitor LCD? Zwykły czy panoramiczny?

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 18:09:05 MET DST

Witam, obecnie mam monitor CRT samsunga 17 cali, chce go wymienić na LCD
jednak wybór jest tak ogromny że nie wiem co wybrac :( Sprawdzałem różne
testy itp. ale na początek proszę mi powiedzieć czy brac zwykły LCD czy
panoramiczny? Interesują mnie monitory 19 cali w granicy do 1000zł. Z tego
co czytałem to panorama jest świetna do gier i filmów (sporo czasu przy
niech spędzam) ale w windowsie to masakra wychodzi... Widziałem to w Media
MArkt, wszystko jakby porozmywane, porozciągane i wogole dziwnie to
wyglądało, nie miałem okazji sprawdzić działania alegdy otworze przeglądarke
to ona mi sie otworzy na całym ekranie? Troche głupie pytania ale chciałym
kupić panoramiczny monitor jednak obawiam się go :( Pomóżcie, doradzcie cos,
czy w kolejnych latach panorana wyprze zwykle monitory lcd czy raczej nie?

Pozdrawiam Tomasz