Re: Nie mogę ustawić Athlona 2800+ na 166MHz

Autor: Robbo <przykre_at_ale.nie.mam>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 20:19:10 MET DST

> > AMD Athlon XP (Barton) 2800+
>
> Podaj serię procesora.

To będzie trudne, bo nie chciałbym zdejmować wiatraka
-- to zawsze jest trochę ryzykowne.
Wyświetla się przy starcie: CPUID: 06A0

> Jakie temperatury?

Otwarta obudowa. System: 39 stopni, CPU: ok. 70 stopni.

> Tu ma być AUTO.
> Wyłącz.
> Wyłącz.
> Podbij. Defaultowo pewnie daje 2.5V, a powinno 2.6V

Zrobiłem.

> Ile godzin? Błędy najszybciej wychodzą na teście 5. Daj parę godzin w
pętli.

Niezbyt długo. Do 5 nie doszło na pewno. Może na noc zostawię.

> Po pierwsze, wgraj najnowszy BIOS

Mam FK -- to chyba najnowszy.

> Po drugie, sprawdź z ustawieniami jak
> powyżej.

Zrobiłem.

> Pamięci w dobrych slotach?

Były w 1 i 3. Przełożyłem do 2 i 4 -- powtórzyłem testy.

> Spróbuj wyjąć jeden moduł DIMM i testuj.

Już próbowałem.

> Spróbuj też ustawić zworkami mnożnik 12.5.

Wczoraj eksperymentowałem z mnożnikiem, ale jeszcze powtórze.

> Wg mnie winna jest pamięć. Sam miałem problemy z TwinMOSami w dual channel
> na SocketA. Pomogła wymiana.

Na razie nic nie pomogło. Chyba sobie odpuszczę i zostawię na 2200+
(133MHz).

Robbo