Re: Komputer się wiesza

Autor: teel <tlorek_at_gmail.com>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 16:36:20 MET DST

On 26 Cze, 16:29, piotr-unia <piotr-u...@gazeta.pl> wrote:
> Kurna, czuję że zginę z ubuntu, nigdy się nim nie bawiłem. Jestem
> raczej skłonny przeinstalować windowsa i wrócić do Norton IS. Całość
> mi hulała w tej samej konfiguracji sprzętowej blisko dwa lata - do
> czasu aż coś się wdarło do wnętrza (cokolwiek przeterminowany Norton)
> i jedynym sposobem była reinstalacja.

Nie obraź się, ale gadasz bzdury :P Spróbuj najpierw to Ubuntu,
zapewniam że nie zginiesz, bo jest banalnie prosty (mój 55-letni
ojciec go bardzo polubił i uważa, że jest przyjaźniejszy niż Windows).
Ech, ludzie to mają podejście, z góry wiedzą, że to jest trudne, więc
nawet nie sprawdzą :(

Zdrówka
teel