Re: Komputer się wiesza

Autor: teel <tlorek_at_gmail.com>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 16:20:26 MET DST

On 26 Cze, 15:52, Tomaszek <tomas...@judeland.pl> wrote:

> A udaj że Ty się na odpowiednią grupę dotyczącą Twojego systemu
> operacyjnego. Problem jest na 90% programowy.

A mnie to wygląda na problem sprzętowy. Ale najpierw sprawdź czy masz
przynajmniej 1-2GB miejsca na dysku z windowsem (pewnie C:). Jeśli
jest ok to sprawdź ustawienia w biosie, najlepiej załaduj fail-safe
settings. Wyciągnij z kompa wszystkie zbędne elementy, typu sieciówka,
dźwiękówka, karta tv itd, zostaw tylko grafikę. Jeśli nadal nie będzie
działać to zrób sobie memtesta, najlepiej ściągnij płytkę z Ubuntu
(inne dystrybucje też pewnie to mają), zabootuj z płytki i włącz
MemTest, zrób mu przynajmniej tak z godzinę testu. Jak już będziesz
miał tą płytkę z Ubuntu to możesz sobie go odpalić i sprawdzić jak
chodzi, ale LiveCD nie pracują raczej z zawrotną prędkością, bo ciągle
doczytują z CD, uruchamiają się też raczej długawo.

Zdrówka
teel