Re: DVD a obciążenie systemu

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 15:50:36 MET DST

Marcin Kocur pisze:
> A u mnie kontact, amarok, konqueror, superkaramba, kget, kwikdisk, kmix,
> kwallet, klipper i kilka edytorów tekstowych na innych pulpitach, co
> nie znaczy, że one coś robią (poważnego) w trakcie nagrywania.
> Uruchomienie programu to niezły kop dla procesu nagrywania.

Nie wiem panowie, czy zauważyliście, że rozmawiacie o dwóch różnych
systemach operacyjnych. Ty masz Linuxa, on ma Windows. Różnicy w
zasadzie nie powinno być, a jednak jest. I u mnie nie przeszkadza
używanie wielu, wielu programów na raz i nagrywnie płytek przebiegało
sprawnie jak miałem sprawną nagrywarkę;) Wydaje mi się, że problem leży
w sterach do płyty głównej - dla jednej płyty są napisane lepiej, dla
innej gorzej. To tylko moja teoria

Tomaszek