Re: Serwis monitorów Zolter Piaseczno. Kłopoty.

Autor: WitCha <cichy_at_don.vito>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 15:42:19 MET DST
Message-ID: <f5r55r$h7u$2@news.dialog.net.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Slaw wrote:

> Miałem stycznośc z dowma LCD Hyundaia i oba wydały mi się żółte w
> sprawie wyświetlania obrazu.

Mój jest biały w więskzej części, a od czasu "naprawy" robi się coraz
bardziej żółty i to nierównomiernie.

> A propo uszkodzonego łącza i rosnącej plamy nie uznawanej przez serwis
> to spróbuj pogadać z powiatowym rzecznikiem praw konsumenta. Taka osoba
> nie działa może najszybciej, ale wezwanie do sądu polubownego powinno na
> serwisie zrobić wrażenie. A to nic nie kosztuje.
>

Na razie rozmawiam z Hyundaiem. Rozmowa to w sumie za dużo powiedziane,
bo na razie brak rzeczowej odpowiedzi. Rzecznik to mój następny krok.
Może nie będzie konieczny... Łudzę się, nie?

-- 
Pozdrowienia
W
Received on Tue Jun 26 15:50:09 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 26 Jun 2007 - 15:51:13 MET DST