Slaw wrote:
> Miałem stycznośc z dowma LCD Hyundaia i oba wydały mi się żółte w
> sprawie wyświetlania obrazu.
Mój jest biały w więskzej części, a od czasu "naprawy" robi się coraz
bardziej żółty i to nierównomiernie.
> A propo uszkodzonego łącza i rosnącej plamy nie uznawanej przez serwis
> to spróbuj pogadać z powiatowym rzecznikiem praw konsumenta. Taka osoba
> nie działa może najszybciej, ale wezwanie do sądu polubownego powinno na
> serwisie zrobić wrażenie. A to nic nie kosztuje.
>
Na razie rozmawiam z Hyundaiem. Rozmowa to w sumie za dużo powiedziane,
bo na razie brak rzeczowej odpowiedzi. Rzecznik to mój następny krok.
Może nie będzie konieczny... Łudzę się, nie?
-- Pozdrowienia WReceived on Tue Jun 26 15:50:09 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 26 Jun 2007 - 15:51:13 MET DST