Re: Płyta główna i zasilacz pod C2D (dla OC)?

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 08:52:30 MET DST

Użytkownik "FrOG" <frog01@op.pl> napisał w wiadomości
news:f5os7i$sk8$1@news.onet.pl...

> Co sadzicie o Asus P5B? Jakie jest na niej max napiecie dla pamieci?
> Jaki chipset? P965 czy 650i SLI/Ultra?? a moze warto dolozyc do P35?

hehe :)
mam podobny dylemat, od miesiaca juz grzebie po necie, czytam, szukam,
chce zlozyc dwa kompy podobne do tego twojego zestawu, najpierw wybor padl
na p5b-e plus, potem zaczalem sie wachac nad deluxe ale po dalszych
kopaniach i czytaniach chyba jedna zdecyduje sie na to Asus P5KC Intel P35
cena zblizona do deluxa, a wyzsze taktowania oraz obsluga pamieci ddr3
zapewni jej dluzsza przyszlosc i mozliwosc rozwoju