P³yta g³ówna i zasilacz pod C2D (dla OC)?

Autor: FrOG <frog01_at_op.pl>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 18:58:33 MET DST

Witam!

Jaka plyte glowna i zasilacz kupilibyscie do zestawu z C2D?

Planuje kupic procesor procesor Core 2 Duo E4300 (zastanawiam sie rowniez
nad chlodzeniem, piszcie jak macie jakis pomysl... przede wszystkim wydajny,
ale z mozliwoscia zmniejszenia obrotow i wyciszenia).
Mam juz pamieci 2x1GB Geil DDR2 Ultra 800MHz (4-12-4-4).
Karte graficzna planuje kupic GF 8600GT (jak znacie jakis fajny model to
rowniez podpowiedzcie... dobrze by bylo z cichym/pasywnym chlodzeniem...
powiedzcie rowniez jak uwazacie ze lepiej wziac cos innego).
Dysk juz mam, 250GB WD.

I teraz p³yta g³ówna. Jak kazdy, wymagam od p³yty przede wszystkim
stabilnosci. Chcialbym jednak rowniez aby miala dobre mozliwosci
overclockerskie. Procesor az sie prosi zeby go ostro podkrecac. Pamieci u
brata na kompie (amd) chodza stabilnie w 800mhz i z cl4 na 1.95V (na
opakowaniu pisze 2.1V). Chcialbym aby plyta obslugiwala przynajmniej 2.3V
dla pamieci.
Nie potrzebuje zadnych wodotryskow (zadnych pilotow, wifi, firewire itp.)
Co sadzicie o Asus P5B? Jakie jest na niej max napiecie dla pamieci?
Jaki chipset? P965 czy 650i SLI/Ultra?? a moze warto dolozyc do P35?

No i zasilacz. Stabilny, bezpieczny i cichy.
Co sadzicie o tych zasilaczach (od najtanszego do najdrozszego, ze strony
www.ebuyer.com/UK ):
Arctic Power 600W (firma mi sie obila o uszy... ale zasilacz zadziwiajaco
tani jak na ta moc)
Antec EarthWatts 380W
Coolermaster eXtreme Power 380W
Hiper 435W Silver Mesh Body
Huntkey True 450W
Antec Basiq Power 500W
Coolermaster IGreen 430W
Antec EarthWatts 430W
Antec SmartPower 2.0 400W (taki ma moj brat... slychac tylko cichy szept...
ale jest troche stary i moze lepiej kupic cos innego?)
Seasonic S12 Series 380W
Hiper 530W Black Type M
Enermax Liberty 400W Modular ATX2.2 (ten mi sie bardzo podoba

Sprzet bedzie dosyc mocno podkrecany wiec musi byc stabilny jak skala.
Ale rowniez zalezy mi na ciszy. Najlepiej jakby byl prawie nieslyszalny.

Z doswiadczenia wiem ze na tych dwoch podzespolach nie warto oszczedzac, ale
wiadomo ze nie chce wydac na nie fortuny.
Dobrze by bylo jakbyscie polecili mi jakies produkty ze strony
www.ebuyer.com/UK (najprawdopodobniej wlasnie z tego sklepu bede kupowal).
Zasilacz max do £45 a plyte do £60-£70... chyba ze warto dolozyc do czegos.
Jak narazie z tego sklepu wybralbym cos takiego:

zasilacz: http://www.ebuyer.com/UK/product/115163 lub
http://www.ebuyer.com/UK/product/120376 lub
http://www.ebuyer.com/UK/product/106368
i plyta glowna: http://www.ebuyer.com/UK/product/113965 lub
http://www.ebuyer.com/UK/product/124961
ciekawie tez wyglada http://www.ebuyer.com/UK/product/128568

Czekam na wasze opinie i z gory dziekuje!

Pozdrawiam!
FrOG